sâmbătă, 12 septembrie 2015

Scuză-mă, dar ești fraieră!

 Sau poate nu.  Îmi spunea cineva că fraieră-i de două ori proastă. Bine, poate nici n-avea dreptate și poate nici tu nu ești, e doar părerea mea, dar
dragă, dacă tu crezi că doar atunci, când ai un el, merită să te faci frumoasă, te înșeli. Și să nu uit, că cine știe ce-oi mai abera, să te faci frumoasă e așa de depărtat de „să ai grijă de tine”, dar poate o să-nțelegi și tu.
Dragă, ești fraieră, dacă tu crezi că, pierzându-ți ore-n întregi, ca să-ți dai cu tencuială pe față și să-ți aranjezi niște fire răsculate, în fiecare dimineață sau înainte de vreo cumetrie, te va iubi mai mult. Nu, dragă, din contră, poate-n orele alea te va iubi mai mult și fizic, dacă n-ar sta ca prostul să te-aștepte. Nu, nu te vrea în jurul lui, ca să te prezinte ca pe un trofeu bărbaților din jurul lui. Sau tu asta simți? Bineînțeles că e mândru de și cu tine, dar ar fi și mai mândru, dac-ar ști că nu depui atât de multe ore, pentru a deveni ceea ce expui, nu ceea ce știe el că are. Și crede-mă, el te place și așa, fără tencuială pe față și ia, fă o probă, nu-ți mai planta unghii, nu-ți mai mări atașul și nu-ți chinui merele și să vedem rezultatul. Te crede mai urâtă? Nu dragă, el oricum te știe așa cum nu te știu alții și totuși ..

Și nu dragă, nu-s contra machiajului, chiar și eu apelez la asta, dar n-ai să mă vezi niciodată că încep să mă pregătesc de la 6 am, pentru a merge la o cumetrie la 4 pm.

Un comentariu:

theAdviser spunea...

Am lipsit "putin" din a fi cititor pe blogul tau... dar ca fiul ratacitor m-am intors pe aici si ma bucur din nou