sâmbătă, 28 martie 2015

Pentru că au căutat

 au ajuns
arebeci sek- văzurăți și voi ce-am descoperit cu asta, dar tot nu m-am lămurit de ce e în realitate
bădișor cu stea în frunte- eu-l știu doar pe cel cu ochii verzi,dar e posibil să fie o combinație între calul lui Făt Frumos și Prâslea cel Voinic
când ai coasă n-ai trifoi- dar și când ai seceră, n-ai grâu. Sau ai spus mai camuflat „când ai vrea și n-ai cu cine”?
mor de curiozitate să- să ce, te-aș întreba, dac-aș fi curioasă, dar nu-s. Totuși, ești încă printre noi, nu?!
păzea!este interjecție?- e grav, ori te dai, ori te calcă hipopotamul cu diaree (dacă ști bancul)
ești cu mine caramera- Caramele sigur e cu mine, că doar e prietena mea, dar caramera nu știu dacă e cu tine. Cu mine nu-i, asta e sigur.
Florica Jinga data nașterii - mergi la chef? Acum vine, cinci al lui Prier
melodia un țânțar a plecat la dispensar- ehee, hitul vrei să spui, tocmai l-am fredonat serile trecute
 „Un țânțar bucătar
A plecat la dispensar
Și striga cât putea
Aoleu, măseaua mea!!!!!!!!!
Vrei alune?
Nu sunt bune!
Vrei haleva?
Asta, ba!!!!!!
Vrei rachiu?
Chiu,chiu, chiu”- poate mergi și tu la cheful de mai sus
ești sclava lui- #^@* și eu mă mințeam, că-s liberă
xai veniti ku toti la nunta muzika iutub- întâi crezui că m-a găsit fratele chinez. Ia, zi-ne, cât ai scos?!?! Cât a mers darul?!
mesajul poeziei am vrut să mă schimb- schimbă-te, că puți!
Nu le pusei p-alea, care chiar au avut rezultatul dorit.

Niciun comentariu: