joi, 26 martie 2015

Nebune minți a făcut Dumnezeu

Și le-a numit femei.
Deși  n-are ghilimele, e un citat. Un citat din Haiducii lui Șapte cai.

Eu sunt în categoria aceea, care doar plimbă mâncarea din farfurie-n budă. Adică-n traducere, scafaroagă. Nu se pune niciun pic, oricât aș balota. Credeți-mă, pe cuvânt, am încercat zeci de metode. Înțeleg femeile, care se plâng că se îngrașă doar respirând, dar nu-nțeleg femeile, care se îngrașă din cauza supramâncatului și se vaită tot timpul, că-s grase. Bine, dilema mea e și: de ce multe slăbănoage atunci când poartă colanți au bluze/pulovere mai lungi, cât s-acopere șezătorul și unele femei mai plinuțe au colanți și bluze până-n talie.Părerea mea, la modă nu-i ceea ce e, ci ceea ce te avantajează sau îți vine bine. Să revin la tarlaua mea, că o luai pe arătură, repet, le înțeleg pe unele, nu le înțeleg pe altele. Nici nu m-ar deranja așa de mult, dacă zilnic, în 80 % dintre orele de muncă, n-aș auzi „sunt așa de grasă, că nimic nu mă mai încape”, „vreau să port și eu rochii drepte”, „dar tu de ce vrei să te îngrași?”, „să nu mai iei covrigi!”, DAR tot așa de des aud „dacă te duci să plătești factura, îmi iei și mie niște eugenii?”, „dimineața nu mai treci să iei foietaj?”, „te duci să iei de mâncare? Vreau sarmale sau friptură sau tochitură sau ardei umplut”, „îmi iei și mie o ciocolată?”, „n-ai nimic de ronțăit?”. Aaaa, nu, nu aud propozițiile astea în zile diferite, ci zilnic aceleași. Sunt zile-n care se vine mâncând de la mec, în care se adaugă și doi trei melci cu nucă și tot zilnic mi se povestește meniul din seara trecută (ce-i drept nu pregătit de dânsa). Cum eu mănânc de plăcere, cum am prieteni și prietene mai plinuți/e, care mănâncă de plăcere, dar nu se vaită, normal n-ar fi ca un om, care eu bănui că mănâncă tot de plăcere, să nu se mai vaite?!?! Sau măcar să nu-mi mai spună că portă mărime M la haine, când mărimea M o am eu și cele 50 kilograme ale mele și n-am auzit ca cineva cu 82 de kg să poarte mărimea asta, decât dacă a schimbat eticheta.
În același timp, nu-nțeleg nici femeile, care au aceiași înălțime ca a mea și au 58 kg, dar țin cură de slăbire.
Nebune minți a făcut Dumnezeu și eu fac parte dintre ele.

Niciun comentariu: