miercuri, 11 martie 2015

Ia ghiocul, mânca-ți-aș

Nu pot să cred că încă mai există naivi,
dar viața îmi demonstrează că da. Ieri, prin perindările legate de serviciu, am ajuns în treacăt, prin parcul din spatele cinematografului Patria, din Ploiești. Cum așteptam un telefon și-mi puneam hârtiile în ordine, zării cu coada ochiului, o tanti cu fustă creață și-o naivă lângă ea. Ptiu! Încă mai există?!?! Naivi. Asta mă-ntrebam, dacă mai există naivi. Și-o luai agale, măcar să nu mai aud naiva cum spunea „da, da, sigur, dar el să nu știe...bine, așa am să fac...”
Cum încă așteptam răspunsul ăla și n-avea rost să mă îndepărtez prea mult de locația respectivă, am văzut cum naiva se înepărtează, în timp ce-și închidea poșeta și-n următoarele secunde am auzit „ hai, să-ți ghicesc, mânca-ți-aș ochii tăi, că frumoși îs!”
DISPARI!!!!, atât i-am zis și privirea mea, spunea multe (mai ales ieri)
„hai, mânca că ai o dujmancă
„DISPARI!!!!!”
Și-a dispărut, dar mie nu mi-a dispărut mirarea: încă mai există proaste și proști creduli?!?!?!

Niciun comentariu: