miercuri, 25 septembrie 2013

Viaţă. Colorată viaţă

  Eram azi într-o farmacie şi-n timp ce eu stăteam la coada, pentru reţete, la celelalte cozi se desfăşurau adevărate lupte de turmă.

- daţi-mi şi mie trei din ce i-aţi dat doamnei"

-" Zynat
-Zynat aţi spus? Se dă cu reţetă.A mai luat?
- Da, că doar nu veneam aşa
-Aha, câte zile?
- vreo 10.
- a luat deja prea mult, se dă între 5 şi 7 zile, n-aveţi reţetă, nu vă dau
-nenorocit eşti domnule...#&@$% "

- ... şi mai vreau ceva pentru picioare, dar nu ştiu cum îi zice.
- unguent, pastile?
- nu ştiu, că n-a zis doaman la televizor de dimineaţă.
- Unde, doamnă?!?!? La televizor?!?!?!"

Bietul farmacist. Pe bune, oamenii ca aceştia or fi conştienţi că se îmbolnăvesc singuri?!

  Mergeam apoi agale, pe aleea cu Castani. Eu, gândurile mele şi vreo două vaci. Undeva în stânga erau încă vreo doi trei copii, când deodată i-am auzit şi pe ceilalţi:
"- daaa, yeeeesss, am reuşit, am omorât un câine!!!!
- oaaa, bravo, dar cum îi prindem şi pe ceilalţi?
- ştiu eu, dar să fim atenţi să nu vină căţeaua!"
 Voi realizaţi cum sunt şi au fost crescuţi copii aceştia?!?!

Colorată viaţă şi oameni tâmpiţi.

Niciun comentariu: