duminică, 23 iunie 2013

Tot aia e?

   Cam asta mă-ntrebam, până să-mi ia furtuna electricitatea, aseară.

Dacă-ţi vine într-o noapte cheful de a plăti, pentru a-ţi fi tăiat ceva din propriul organism (a se citi a te tunde) şi apoi realizezi sau realizează alţii, că n-a fost tocmai o idee bună, de ce se spune că te-ai căprit? De ce nu te-ai oit? Sau câinit, sau orice alt animal? Aş spune şi păunit, dar asta ar fi de bine. Mda, cum ar fi să-i spui cuiva, "ce-mi place cum te-ai păunit"? Dar să revenima la caprele noastre. De ce nu oit? Asta mă preocupă mai mult, pentru că, sincer, între tunsoarea unei capre şi cea a unei oi, mie-mi place mai mult a caprei. Aţi văzut caprele alea,care au câte-o şuviţă răzleaţă sau rebelă? Pe când oile au lâna uneori, de mă duc cu gândul la o femeie nespălată.

Niciun comentariu: