luni, 24 iunie 2013

Suntem proşti!

  Cu diplomă sau fără, dar suntem şi mai proşti dacă n-o recunoaştem.
  Se-ntâmplă accidentul acela-n Muntenegru, noi ce făcurăm? În afara zecilor de emisiuni (am fost azi undeva,unde se butona telecomanda pe tema asta) şi analize? O s-o dăm cu RIP-ul pe fb şi diverse comentarii pe alte site-uri, dar dacă se-ntâmpla la noi, cum ne descurcam?
   La teorie stăm bine, după cum am auzit un nene d-ăsta analist, dar nu vreau să ne vedem în practică.
   Dar cel mai bine stăm la prostie.Tot un nea analist d-ăsta spunea că n-a văzut nicio targă montană, că bla, bla, că Muntenegru nu participă la conferinţe pe această temă. Păi, şi noi dacă avem tot felul de aparate medicale, care se strică nefiind folosite niciodată, suntem mai buni sau ce?
  Şi-n afara analiştilor ăstora şi-a tot ştiutorilor/ştiutoarelor prezentatori/re de emisiuni "culte" la tv, apar şi proştii dintre noi:



 Tot citesc pe fb nişte statusuri legate de margarină. De la ce le-or veni ideile astea? De la prea mulţi crenwurşti? Ăştia-s ca ăia cu medicamentele ( ori am scris, ori am vrut) de i-am întâlnit eu, când farmacistul spunea: "vă dau Ibusin e acelaşi medicament, doar că e de la noi şi v-ajung banii, chiar vă rămâne rest", dar, deh, nu văzuse doamna la tv. Sincer, dacă Nadia Comăneci v-ar fi zis să mâncaţi căcat, aţi fi făcut-o? Femeile alea, care mănâncă doar o legumă, care-şi implantează tot felul de chimicale-n trup, care-şi ţin creierii la prăjit toată ziua şi-s date tot timpul la tv, nu vă influenţează copiii?

Clar, suntem  proşti. Nu ne-am născut aşa, dar ne-am pierdut undeva pe drum.

Niciun comentariu: