duminică, 16 iunie 2013

Dimineaţa pe răcoare

Undeva în România, într-o dimineaţă de vară, între 5 am şi 8:50 am.


Se pregăteşte micul dejun:


 

"Vino să faci poză la dansatoarele astea"

şi la "balerinele astea"





 Apoi chiar se serveşte micul dejun:


se trece iar la căutări ş se găseşte "unul decorat"


 "botox pierdut"


"hai şi cu ruşinoşii ăştia doi"


sokeres mânca'?



ultimul popas şi micul mic dejun:



nu înainte de:
 De ce n-am făcut noi poze la bureţii buni? Pentru că-i atacam imediat, să-i punem la sacoşă.
De ce n-am făcut eu poze, pe unde-au trecut mistreţii? Pentru că n-am putut de râs, când am auzit-o "sigur nu mă păcăleşti? Mă văd deja cu cuţitul aşteptându-l".
  Partea proastă şi urâtă, nu-i că găsirăm doi amorezi, ci 




şi din păcate, sunt doar o mică parte.
   După toate astea, se-ajunge acasă şi se mănâncă cel mai adevărat mare dejun.



Niciun comentariu: