marți, 25 iunie 2013

Căldura-i mama ideilor

  Eu vă spun din start, că vara-i ultimul anotimp pe lista mea. Nici ea pe mine, nici eu pe ea, cam aşa ne iubim. Bine, principalul inamic e Soarele, că-n rest ne-am dăscurca.
Şi cum zilnic, musai să-mi duc mintea-n alte părţi, din motive de viaţă, azi am dus-o cântând "Săniuţa fuge" şi trinccccc, clincccc, sau alte inc-uri d-astea, mă lovi-ntrebare: de ce e Brad Frumos, colind?

O, brad frumos, o brad frumos,
Cu cetina tot verde.
Tu esti copacul credincios,
Ce frunza nu si-o pierde,
O, brad frumos, o brad frumos,
Cu cetina tot verde.

O, brad frumos, o brad frumos,
Verdeata ta imi place.
Cand o revad sunt bucuros
Si vesel ea ma face.
O, brad frumos, o brad frumos,
Verdeata ta imi place.

O, brad frumos, o brad frumos,
Cu frunza neschimbata.
Ma mangai si ma faci voios
Si ma-ntaresti indata.
O, brad frumos, o brad frumos,
Cu frunza neschïmbata.



Nu-i bine să cânt la 38 de grade Celsius, O brad frumos?
Bine. O să cânt la 36 de grade.

Niciun comentariu: