joi, 16 mai 2013

Scrie-v-ar "fie ca" pe rip!

    Am o bănuială că ăia cu rip-ul sunt tot ăia cu "fie ca-ul".

 Au scris tvdece-ii despre fie ca, odată. Probabil au scris-o şi alţii, în alte dăţi, eu-s din tabăra cu alte cele, cu anormalităţi şi pe nisip (dacă nu-s pe val, sunt pe nisip, nu?) şi vă dau un singur sfat:
  dacă pierdeţi fizic o persoană dragă şi ştiţi că sunteţi idioţi şi trimiteţi mesaje "grup", dar fără pic de personalitate, ştergeţi-i numărul de telefon, c-atât d-aiurea sună "fie ca...iepurică şi-alte animale să îţi aducă sănătate şi mulţi bani" ca şi urare, pentru persoana plecată deja de două luni.

 Şi pentru că tot sunt la această temă, dacă sunteţi idioţi, nu vă angajaţi, unde e necesar a lucra cu publicul.
 În cazul de faţă Romtelecom.
 - Bună ziua, de la Romtelecom, doamna D.C?
 - Bună ziua, nu, sunt sora dânsei, doamna DC a încetat din viaţă. Am lăsat deja un certificat de deces la dvs şi am solicitat desfacerea postului.
 - Îmi pare rău, condoleanţe, dar pot vorbi şi eu cu doamna DC?
 - ?!?!?!?!

Şi nu cu doi, ci trei angajaţi, care mi-au solicitat asta telefonic, deşi am lăsat un certificat la sediul Romtelecom.

Niciun comentariu: