vineri, 31 mai 2013

Bancul de Vineri

Gheorghe si Vasile, doi politisti la datorie, intr-o intersectie, pe o vreme ploioasa si rece.
G: Bai Vasile, stii ce ma gandeam eu? Stam aici ca 2 prosti in intersectie, in vant, ploaie, frig, alergam dupa toti golanii, iar sefu sta la birou - caldurica, caldurica; cafeluta, cafeluta, secretara, secretara - si are si salariul dublu fata de noi. Mie nu mi se pare deloc corect.
V: Ba, tu stii ca ai dreptate. Ia hai ma sa mergem sa-i spunem. Ce-avem de pierdut?!?
Ajung ei la biroului sefului, iar secretara le-a spus ca nu poate intra decat unul. Se hotarasc sa intre Gheorghe.
Gheorghe: - Sa traiti, sefu!
Seful: - Spune, ce-ai patit?
G: - Sefu', stiti, stateam in intersectie in frig si ploaie cu colegul Vasile si ne-am gandit ca nu prea e corect. Stiti, noi tremuram si alergam dupa toti golanii, iar dumneavoastra stati aici - caldurica, caldurica; cafeluta, cafeluta, secretara, secretara. Si in plus salariul dumneavoastra e dublu. Nu ni se pare corect ...
S: - Mai baieti, cum sa va explic eu. Aici e o problema de inteligenta. Uite, ca sa intelegi - eu pun palma pe masa si tu dai cat poti de tare cu pumnul in ea. Ai inteles?
G: - Vai sefu', nu-mi permit ...
S: - Iti ordon!

Se executa Gheorghe si cand gata sa-l loveasca pe sef, acesta retrage palma, iar Gheorghe al nostru f*te un pumn in masa... gata, gata sa o rupa.
S: - Acum, ai inteles?
G: - Da, sa traiti (cu ochii in lacrimi de durere).
Iese Gheroghe si e interpelat bineinteles de Vasile:
V: - Ei, cum e? Ce ti-a zis? La care, Gheorghe (cu un aer de superioritate in glas)..
G: - Bai, cum sa-ti explic eu tie.. Aici e chestie de inteligenta, bai. Uite, din pacate n-am o masa aici ca sa-ti pot explica. Dar eu pun mana la ochi si tu dai cu pumnul cat poti de tare !

Niciun comentariu: