marți, 5 februarie 2013

Conform cercetătorilor

    Asculatm azi postul preferat de radio, am zâmbit, când am auzit Laura Bambini în loc de Laura Pausini (eu aveam auzul defect), doar c-am fost nevoită a-l schimba, când a-nceput să "gâjâie" şi-am ajuns la altul, care pentru un timp a fost singurul recepţionat.
    Conform nu ştiu cărui studiu, între ora 20 si orele 22, oamenii se simt cei mai singuri. Probabil.
    Conform altui studiu se pare că 20 de minute însemnă odihnă şi relaxare, dar mai mult de 30 de minute însemnă mai mult oboseală. Posibil, d-aia organismul meu s-o simţi bine, după 15 minute de aţipeală?!
     Conform altor studii au mai zis câteva, dar sigur asta nu ştiau:
    conform studiului, dacă îţi apleci urechea la cotul cuiva, vei auzi : " băăăăăă, ce cauţi cu urechea la cotul meu?!?!?!", nu?
 

Niciun comentariu: