joi, 10 ianuarie 2013

Tivite, surfilate sau călcate?!

         Am fost aseară la năbădăiosul ăla, care m-a muşcat pe 1 Ianuraie. Nu v-am zis că m-a muşcat şi că şi-acum mai port urmele lui, aproape de umărul drept?! Nu v-am zis, că anul ăsta sunt Zen şi pe stil vechi, dar nu vă faceţi idei greşite, năbădăiosul are patru picioare şi e un câine simpatic. Şi, de fapt, nici măcar n-am fost la el, deşi m-a lins şi s-a gudurat pe  lângă mine (cred că ar mai fi vrut şi din alte părţi, o bucăţică), ci la stăpânii lui. Şi printre altele, mi-am delectat ochiul (unul, da, că celălalt se odihnea), privind o broşură cu produse (produse, pe care nu le cumpăr). Normal, că nu îmi venea ceva bun, în minte, ci numai tâmpenii, aşa că, doamnelor, domnişoarelor şi travestiţilor, vă rog, spuneţi-mi, buze de velur sau jerse, nu doriţi? Catifeaua e aşa pretenţioasă:
  
şi-o poză cu năbădăiosul:

   

Un comentariu:

Suflet de copil spunea...

este dragut cainele, si eu am avut o nabadaioasa mica timp de un an, dupa care a trebuit sa o duc la bunica ca ea statea la casa, insa o vad des.