joi, 3 ianuarie 2013

Răbdare să fie


Mă enervai, din cauza asta:

şi-mi trecu, aşa:
şi amintindu-mi de doamna judecătoare, căreia-i venise de plată energia electrică, pentru un apartament cu două camere de la Mercur, peste 300.000.0000 lei (aşa era pe vremea aia), de parcă-l avusese cazat pe Nemuritorul la dânsa în apartament.
Sincer, nu m-am enervat de cei aproape 2000 de mc, în plus (orice om greşeşte şi sigur voi remedia eu greşeala dânsei), ci de nesimţirea angajatei, care puteam să-mi spună frumos, că în câteva minute îşi încheie activitatea, nu că nu se poate face nimic până pe 9 Ianuarie. Şi-apoi, cealaltă, care a citit, cum de a citit un Index şi pe celălalt, nu? Cum de nu i-a dat cu punct şi virgulă, când i-a rămas un spaţiu liber?!? Sau poate i-o fi dat şi-a amestecat toată strada, atunci să văd eu, dacă mai sunt nenorocită şi cu gura mare, în ochii unor vecini, când vine vorba de discuţii purtate cu anumiţi furnizori. Partea amuzantă e că anul acesta nu a fost Electrica, prima.
P.S-n-am mai intrat pe mess, decât la cerere,doar ca el intra automat si eu ies repejor.

Niciun comentariu: