miercuri, 30 ianuarie 2013

Poza de Miercuri


3 comentarii:

Cris-Mary spunea...

iiiii piticut/a .. ce smotoceala i-as trage :D Musca?

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- nu musca decat in joaca.Era jucaus si tot timpul sarea precum un cangur,doar ca nu mai e, a disparut si pe cuvant,daca-l scoteam la poarta cu mine,venea repede si se lipea de gard,nu pleca,nu stia.L-am luat pe cand nici nu-i dadura ochii si de atunci nu mai iesise.In noaptea,cand i s-a facut rau tatei,a disparut si el,a deschis poarta d ela gradina si n-a mai venit.Niciodata n-a lipsit atat chiar daca descuia poarta,cobora pana jos si revenea.In noaptea aia n-am mai apucat sa-l bag in tarc si dus a fost.Oamenii din jur banuie cine i-a venit de hac,eu nu stiu ce sa zic,dar tata imi spune sa ma gandesc ca a murit sau cum spun toti,ca a fost omorat,decat sa fie haituit si hamesit pe undeva.Eu sper sa-si fi gasit vreo gagica,Calu meu nu pleca altfel,dar daca l-a omorat cineva,macar doream sa il ingrop.

Cris-Mary spunea...

:( >:D< Putina asemanatoarea a fost si povestea lui LAbus al nostru :( Era cel mai bland catel dar din pacate cred ca s-a aflat la locul nepotrivit ..dehh unor oameni le e mai usor sa ia lemnele gata taiate din alte curti ..