luni, 3 decembrie 2012

Să bagi singur mâna în ulei încins şi-apoi să urli că te-ai fript

    Când am nevoie de ceva anume, caut cu Strong-ul. Nu, nu acel 3 în 1, ci programul. Prima dată, acum ceva ani, mi l-a instalat nepotul.A doua oară deja mi-am introdus eu degetele şi mintea. O perioadă am renunţat, apoi am avut nevoie iar, pentru a le procura muzică fetelor, la serviciu. De fiecare dată am verificat setările acelea de zeci de ori, pentru a fi sigură că am şăruit ce trebuia.

    Ce doream să vă spun? Să nu vă mire că vedeţi la tv, filme zu profesoara Q, care s-a iubit cu amantul K, atât timp cât profesoara se filmează şi mai apoi îşi ataşează filmele, unde nu trebuie.
    Ca exemplu, astea-s doar două poze, pe care le-am găsit ataşate, unde nu le era locul. Şi, recunosc, nu curiozitatea de a găsi cine ştie ce poze m-a împins, ci de a afla, cam ce fel de poze îşi lasă oamenii vizibile, pentru oricine:
 2

1

 
      Apropo, dacă azi e abia-n 3 şi eu n-am pus nicio poză pe blog, luna aceasta, folosind Picassa, cum de nu am spaţiu, că l-am epuizat?

Niciun comentariu: