duminică, 7 octombrie 2012

Din părinţi campioni...

           dar cu stăpâni fără neuroni.
Sâmbătă, când tatăl copiilor, din deal, a venit să ia tona de apă, necesară pentru câteva zile, mi-a spus că una dintre câţelele lui a murit, dar că a lăsat în urmă doi căţeluşi (nu îmi dau seama de ce, dar i-am uitat numele). În schimb s-a procopsit cu un lup.Un câine lup, cu un defect la un ochi. L-a lăsat puţin să se obişnuiască şi copiii cu el, şi viceversa, apoi l-a adoptat.
Tot Sâmbătă, cineva cu o maşină "mare" a lăsat o sumedenie de câini, tot mari, în deal, sus, aproape de pădure. Că erau hingherii, că erau alţii, nu se ştie, c-au fost zăriţi de la depărtare, dar nu e prima oară, când se întâmplă asta.

E posibil ca acest câine să se fi născut din părinţi maidanezi?

 Acesta, sigur are şanse.
 Dar acesta?




Câinii sunt din locaţii diferite, din judeţe diferite, dar nu-s singurii.
Uite d-aia i-"ador" pe unii iubitori de animale.
Apropo, ştiţi cum i-au eliminat, pe ultimii câini abandonaţi şi "livraţi tot cu maşina"? Nu vreţi să aflati şi eu n-am probe, c-abia am aflat.

Niciun comentariu: