duminică, 15 iulie 2012

Cu turma la "şoping". La fiert, pe cont propriu

         Nu-s adepta brand-urilor, a hainelor de firmă sau a luxului exagerat, când nu e cazul.Am teneşi  cumpărati acum doi ani cu 6 lei, care-s în stare de funcţionare şi astăzi. Am teneşi cumpăraţi acum şase ani cu 10 lei, care-s la fel de buni ca-n prima zi, poate un pic mai decoloraţi, de la spălare. Şi credeţi-mă, când spun că am, am purtaţi cam cinci luni, într-un  an şi duşi pe coclauri şi cărări de munţi. Am haine cumpărate cu mai mult sau mai puţin, depinde, dar nu-nţeleg de unde tsunami-ul ăsta de turmă, de-şi cumpără toată lumea lucruri dela 13 lei şi 26 de lei. Bun, am zis, nu-s adepta hainelor de firmă, de multe ori am făcut în aşa fel încât etichetele să dispară, dar mereu am ţinut cont ca materialul să fie de aşa natură încât vara să nu mă transforme într-o găină proaspăt scoasă din ceaunul cu apă opărită. Unde mai pui că mergând pe stradă, din zece femei, opt au acelaşi model de fustă, aceiaşi culoare, aceiaşi bluză şi aceleaşi încălţări. Aaaa, nu, că nu-s nici din tabăra "aoleuuuu, am haine la fel ca W", nu, dar parcă  toate femeile s-au îmbrăcat în uniformă şi tot am senzaţia de deja vu. Mi-nchipui şi-un "blind date", când ea-i spune că va fi recunoscută, pentru că poartă fusta bej cu dunguliţe fuscia (ce mă amuză culorile astea) şi-aflat la faţa locului el să rămână uimit de câte dunguliţe fuscia vede (bine, asta dacă bietul om are habar de culoarea asta).
         Pe vremea, când încă n-aveau site, îmi luam haine de aici. Şi nu vorbesc de acum câţiva ani, ci din anii de liceu şi anii de după şi credţi-mă am încă  multe dintre hainele de atunci. În stare de funcţionare, bineînţeles. Aaa, nu mai sunt la modă, mă scuzaţi, dar pentru mine moda-i legată de hainele-n care mă simt bine.
         Într-o zi am să vă arăt o poză cu-o rochie de acum 28 de ani, pe care-am ascuns-o special ca să o pot păstra. E Vintage, e altfel, e nelamodă? Habar n-am, dar mi-e bine-n ea şi e de la casa de modă Fili.

Niciun comentariu: