joi, 7 iunie 2012

Ultima strigare-n noaptea agitată

  Eu nu ştiu ce faceţi voi, dar eu am mers mereu la vot.Bine,nu mereu, c-atunci cu UE nu fusei p-aici, da'-n rest, n-am lipsit. Chiar şi pe vremea cealaltă, pe când credeam că e o mare "jmecherie" ca să votezi, m-a luat tata, în cabină cu el. C-am votat unul, c-am votat cinci, c-am votat-o pe Pinky sau pe vecinul de lângă casă, dar am mers, ceea ce o să fac şi anul acesta.
     Numai c-acum m-am gândit. Toată lumea la-ntrebarea aia, de prin lepşe, cu primitul mitei, a zis că Nu, Doamne fereşte, cum să?, doar că, uite că...
     Aşadar:
     VOTEAZĂ-MĂ PE MINE, CĂ FUR ŞI PENTRU TINE! VOTAŢI ACUL, ACUL DE BRAD, CĂ-NŢEAPĂ CU MULT DRAG!

 N-avui bani ca să combin o ciocolată cu un pix, aşa că luai din provizia de dulciuri şi combinai un biscuite ursuleţ (merge cu sigla=bradul) cu o cretă. 
       Nu investii economiile-n umbrele, dar garantez, pentru verziciunea de deasupra tuciului.
       Pe ce mă bazez că voi fi aleasă? Pe siropul de zmeură, preparat în casă, în tuciul ţigănesc.
       Bun, acum să vă prezint ultima găselniţă, pe ultimii 13 metri.
Ori pentru a ne da foc, fiindcă n-a reuşit experimentul curelei, ori pentru a întreţine focul tigăii. Cum, care tigaie? Uite-o aici şi citeşti p-aici.Cert e că am văzut-o şi p-asta:




Şi-apoi, mă gândii, corb la corb nu-şi scoate ochii, dar unpr-iştii recunosc, că-s nişte vulturi.
P.S- dacă vă daţi foc, faceţi-o fără carburanţi.
P.S 2- dânsa e Pinky:
   
   

Niciun comentariu: