sâmbătă, 30 iunie 2012

Si-o altă logică

   "Şi zici tu ca să mă duc?Păi, m-aş duce, dar cine-mi garantează că-n beţia lor, nu vor uita de altele? Dacă ne luăm cu joaca, cu distracţia şi la un moment dat vine apa, peste noi? Eu nu zic nu, chiar m-aş duce, dar o noapte petrecută cu doar doi- trei cunoscuţi şi restul prieteni ai cunoscuţilor şi prieteni ai prietenilor cunoscuţilor impune şi riscuri şi nu vreau să mi le asum. Dacă peste noapte vine ursul sau viitura şi apoi vine ancheta, peste tine, că n-ai fost o mamă bună şi n-ai ştiut ca să ne creşti, deşi numai noi ştim cum ai făcut-o? Ce facem atunci? Mai bine nu mă duc şi mergem cum am zis, săptămână viitoare, cu toţii".
    M-a uimit. Pe cuvânt m-a uimit. Nu că s-a gândit, că-n astfel de cazuri se pot petrece şi altele, chiar şi acasă fiind se pot întâmpla, dar m-a uimit cu ancheta. Şi, zău, că are un fel de dreptate. Dacă se-ntâmplă ceva, tot părinţii-s vinovaţi şi după ce că-s supăraţi, mai vine şi ancheta, peste ei.
    Şi  nu pot să nu mă-ntreb: dacă unui copil şi unuia dintre părinţi li se întâmplă ceva, celălalt părinte e acuzat de neglijenţă şi faţă de copil şi faţă de soţ/soaţă?

Niciun comentariu: