duminică, 20 mai 2012

Duminica egal poezie

 Nu-ndrăznesc

Iulia Hasdeu 

De m-ai asculta vreodata
As voi ca sa-ti vorbesc
Tu m-asculti… cu toate-acestea
N-am putere sa-ndraznesc
Esti prea buna, esti prea dulce
Însa fara voia mea
Ca si-o pasare pe craca
Tremur înaintea ta.

Am a-ti spune multe lucruri
Nu pot însa… ma-nfior
Caci pe buze-ti vad un zîmbet
Rece, batjocoritor
Gura ta e ca o roza…
Tu în rîs ma vei lua…
Nu-ndraznesc sa ridic ochii
Nu-ndraznesc-naintea ta.

Mersul tau e de regina
Chiu-ti e impunator
Pentru ce te-admir într-una
Întelegi tu prea usor.
De mi-ai fi tu suverana
Si eu rege de ti-as fi
Pentru tine as muri.

Poate-s prost! e cu putinta
Însa stiu ca te iubesc
Inima-mi e simtitoare
Însa nu pot sa vorbesc
O! amoru-mi pentru tine
Sa ti-l spun de-as îndrazni
N-ai mai rîde … si pe-un altul
Niciodata n-ai iubi!
 

Un comentariu:

viorica abbu spunea...

Spune-mi ca intr-o duminica,intr-o zi, intr-un ceas, ai sa "Mai sedzi putin" si ai sa-i lasi o floare....