miercuri, 18 ianuarie 2012

O literă

   O zic pentru a nu ştiu câta oară şi-am s-o zic mereu: cu toţii greşim, dar sunt unii, dintre cei, care chiar trebuie să dea exemplu de limbă română corectă,care persistă în greşeală.
    Mi-e dat s-aud în fiecare Duminică, pe la 11:00-11:20, următorul cuvânt, în diferite contexte. "...bonlav...bonlavii"...#$@%. Ciudat, nu îl aud repetat şi repetat şi iar repetat, din gura vreunui bătrân sau vreunei bătrâne, ci din gura unuia de 38 de ani, unul, care ţine predici altora.
    La fel ca şi cu monstra. Monstra mamii ei, că îmi vine să urlu câteodată.
    O literă.Ori băgată, ori uitată, ori amestecată, dar aşa de urât îmi sună.

2 comentarii:

madMe spunea...

Și pe mine mă zgârie pe ureche o literă de asta pusă aiurea sau absentă din cuvânt. Nu realizez cum de nu își dau seama că pronuță greșit, mai ales că eu am darul de a folosi cuvântul respectiv imediat după ce aud o oroare de asta. Și nu oricum, ci accentuat, să audă omul că zic altfel. Și tot degeaba...

Fetita Junglei13 spunea...

madMe- degeaba,da,din pacate.