miercuri, 11 ianuarie 2012

Iubitorii de animale

                Cred că din zece persoane, opt au câte un animal de companie. Dintre aceştia opt, mă-ntreb câţi sunt iubitori de animale? Eu înţeleg că poate-ti plac mai mult pisicile decât câinii sau invers.Na, eu recunosc, câinii îmi plac mai mult decât mâţele (sechelele copilăriei), dar asta nu îseamnă că m-apuc să trag mâţele de urechi. Chiar sunt mâţe, pe cere le-ndrăgesc de cum le văd. Îmi plac mai mult aricii decât rinoceri, dar asta nu însemnă că încerc să le fac ceva rinocerilor (are cineva curaj să-ncerce?).
Bun, să nu mai lungesc, mi se pare numai mie anormal să declari că eşti iubitor de animale, să spui tu tuturor cum că ai doi câini, pe care îi adori, dar să-l baţi pe amărâtul ăsta cu ranga?

Apropo: arată el a câine de stradă? A câine maidanez sau a câine abandonat?
Dar acesta?
Am mai zis-o ca filozofie şi-o repet ca o constatare: nu oricine are un animal preferat e şi iubitor de animale. Altfel nu i-ar abandona în primle zile de la fătare sau înspre bătrâneţe.
           Pe primul îl cheamă Mihail. Mihail câine de circ. Bine, doar pentru mine şi încă vreo trei, are numele acesta, poate că alţii i-au dat alt nume, dar exact aşa face, precum Mihail, sare, dansează, răspunde la comenzi, sare iar, de te-ntrebi de ce ţi-ai spălat geaca, ia biscuitele frumos şi te face să te simti bine.
         

2 comentarii:

madMe spunea...

Și eu sunt la fel ca tine, prefer câinii, dar cum bine zici nu omor mâțe pentru asta. Mie și de muște mi-e milă să le pleznesc, dar de un câine sau o pisică. Nu pot să înțeleg cine și de ce ar lovi un cuțu așa de frumos și de simpatic.
Chiar ziceam că atunci când vom sta la casa noastră o să ne luăm un câine maidanez.

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- mi-e atat de multa lehamite de unii oameni,incat nu iti pot spune.Cainii acestia nu erau aici,pe strada,nu erau.Au fost abandonati si se vede clar ca nu au venit ei de prin lume.Sunt caini educati si care au fost candva ingrijiti.Oamenii satu la baza tuturor relelor,oamenii.