sâmbătă, 31 decembrie 2011

Ultimele de anul acesta

Cinci ani trăiască cioara (căutat de 7 ori)- şi mai mulţi din partea mea
Trombonul- jocul de cărţi? Minunat. Viaţă? Rău.
Balonaşe cu ţigări- bip bip bip
plute de pescuit Tom Baia Mare-habar n-am cine e,dar daca e necesar,recomand plute,bambine şi altele CD Plopeni. Eu sper că ai rezolvat totuşi, văd că ai încercat de trei ori.
poze curte impodobita Crăciun- unde e imaginatia?
ai vrea sau ti-ai dori?- depinde ce, că şi aş vrea şi mi-aş dori ;)
tâmpite- da, de acord, dar cine? Chiar trebuia să cauţi de 9 ori asta?
aluat pt gogoai pufoase- m-ai prins,n-am facut gogoai in viata mea si la gogsi am un mare noroc
Chick Norris leru-i ler- Hruşcă "We wish you a Merry Christmas"
colecţie de ambalaje dulciuri- asta da, dar numai până în '90. După, mi-a pierit iubirea.
donez cal- caută-mă URGENT ! Poate să fie iapă, poate să fie ponei, caută-mă, de restul mă ocup eu. Până vine primăvara ca să-i amenajez ceva, în casă îl ţin. SERIOS.
cuptoare solare- n-am,dar dacă ajută la ceva, am cuptor la aragaz, cuptor de pământ, cuptor modern şi-n Iulie, cuptorul de afară.
Ciac Noris- eu ced că a mai făcut ceva, de-l caută atâta lume. Nu l-am văzut nici pe el, nici pe Chuck Norris.

2 comentarii:

PorcMisogin spunea...

Ai prins si tu virusul de a face misto de cautarile oamenilor? E una dintre cele mai relaxante chestii posibile...

Fetita Junglei13 spunea...

@Porc Misogin- am febra asta de multa vreme, doar ca nu prea o respect, din anumite motive.Cautarile ma amuza,exact cand trebuie.Nu le pun pe cele care se repeta,dar mereu apare ceva nou.