duminică, 4 decembrie 2011

Oracol duminical

Adică, Porcul Misogin a zis că el n-avea ce face azi şi şi-a pus creierul la treabă, fiind atras de întrebarile zdrăngănite.
Eu ce mi-am zis?Poate dacă, îmi va trece şi durerea asta de cap.
1.Oare există oameni buni şi oameni răi, sau doar împrejurările ne fac să devenim răi sau buni?
Oare există îngeraşul de pe umărul drept şi drăcuşorul de pe stângul?!?Hmmm,dacă da, înseamnă ca la stângaci e invers. Noi suntem când buni, când rai, pentru că vrem, nu vrem, câteodată facem ceva ce pentru alţii ar părea răutate.
2.Noi ne naştem iar apoi murim. Cum ar fi viaţa dacă nu am mai muri?

Nu ştiu, dar eu n-aş vrea.Cred că m-aş plictisi.Au cei de la Quenn o melodie, Who want's to live forever şi chiar mă gândeam la ea zilele trecute, chiar dacă mai mult îmi place remixul celor de la Dune. Părerea mea de egoistă e că mai bine ne-am duce toţi deodată.
3. Cum ar fi să avem tot ceea ce ne dorim?
Depinde de ce îţi doreşti. Aş putea spune că am tot ceea ce îmi doresc acum, dar îmi lipsesc nişte oameni, aşa că aş minţi.
4.Pentru ce luptăm noi în viaţă?
Aoleuuu, luptăm? La naiba, şi eu nu-s înarmată corespunzător, doar carapacea o am mereu cu mine.
5.Ce este prietenia?
Ce răspunsuri scriam prin oracole?!? Na, că-i sus şi mi-e silă să merg după el şi trebuie să compun acum un răspuns elevat. Am unul (vroiam să scriu o postare despre): prietenia nu ştiu ce-i, dar dacă nu eşti prieten cu tine, nu poţi fi cu alţii.
6.De ce iubim? De ce suntem iubiţi?
Ca să diversificăm literatura, să nu rămână în urma chimiei.
7.Pentru cine trăim noi? Pentru noi...?
Păi, pentru mine, pentru cine merită, dar mai ales pentru Gulliverul şi  piticii mei.
8. De ce unii ai o viaţă bogată, iar alţii care muncesc mult mai mult decât cei bogaţi sunt mai săraci?
Pentru că primii au făcut caca când au fost băgaţi la scăldătoarea aia urmată de chermeză şi alţii nu. Am întâlnit şi oamenii săraci care au ştiut ce şi cum să facă, exact când a trebuit.Precum am întâlnit şi foarte bogaţi, dar care au ajuns la polul opus.
9.De ce familia Flinstone sărbătorea Crăciunul în epoca de piatră?
Pentru că aveau o mama Omida, care le prevestise viitorul şi le prevestise atât de precis, încât au ştiu că va veni o vreme, când picii vor cere Moşului, doar tâmpeniile, pe care le văd la tv.
10.De ce nu se mai fac episoade noi cu Tom&Jerry?
Ca să putem spune si noi "Pe vremea mea" şi pentru că gânditorul s-a dus.
11.De ce nu avem puteri supranaturale?
Recunosc ( nu ştiu câta oară) ca am vrut să-i iau inelul Arabellei (pentru viitorul ţării se recomandă o căutare pe Google, ca să afle detalii despre personaj), dar am fost prinsă exact la timp cât să nu devin creaţă. Ce-am învăţat în ziua aia? Nu, nu că oamenii n-au puteri si inele magice, ci faptul că cutia aia dreptunghiulară cu rotiţă în dreapta şi nume rusesc nu are în ea artişti, animăluţe şi altele, ci diode, lămpi şi circuite şi alea cu ajutorul curentului electric îmi pot schimba soarta într-o clipită. Cu toate astea, să ştii că am, deşi n-am vrut, l-am făcut chiar şi pe dracu' să dispară.
12. De ce trebuie să învăţăm atât de mult la scoală? 
Nu ştiu, zău, eu prindeam mai mult din zbor. Profii aruncau cuvintele şi eu le prindeam. Eu zic ca pe lângă şcoală să înveţi şi şcoala vieţii, te va ajuta câteodată mai mult decât orice ai învăţat la şcoală.
O preia cine vrea să-i dea răspunsuri lu' Zappy de pe blog.

7 comentarii:

madMe spunea...

Eu cred că ar fi groaznic să nu murim. Dar mi-ar plăcea să îmbătrânim ceva mai greu:)

PorcMisogin spunea...

@12: Aia e principala. Cealalta doar iti completeaza cultura generala si iti ofera o hartie cu care te poti sterge la fund in toata Europa. Been there, done that.....asta asa, ca sa nu vad inteligenti cu idei de genul "dar o diploma te ajuta in viata mai mult decat ai crede".

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- si eu zic la fel
@Porcusor- :))poate nu-i vedem p-aici,dar sunt dincolo de online si sunt multi.

Zappy spunea...

Mă bucur foarte mult că ţi-ai făcut timp să răspunzi la aceste întrebări.

Fetita Junglei13 spunea...

@Zappy- cu multa placere.Numai ca nu stiu daca raspunsurile au fost ceea ce ai dorit sa citesti.

macanta spunea...

felicitari,ai raspuns altfel,se vede ca esti mai bine pregatita,10!!!! :)m-au binedispus raspunsurile tale.

Fetita Junglei13 spunea...

@macanta- am dat testare la scoala vietii :)).Daca te-au binedispus,e de bine