vineri, 9 decembrie 2011

O dilema nouă

Dacă n-o faci tu, o fac amicii, o fac cunoscuţii, o fac vecinii, sigur ai văzut pe cineva făcând-o.
Da, ştiu, deja mintea-i în cu totul altă parte, dar adevărul e că mă gândeam la ţigară.
Eeee, zi-mi acum, chiar n-ai văzut pe nimeni fumând? Dacă răspunsul e afirmativ, fă un efort şi priveşte la un/o fumător/oare, nu-i chiar greu.
Ce vreau eu să ştiu ( e că vă era dor de întrebările existenţiale? Bine, nu v-a fost, dar eu tot le pun) e cum fumează un şarpe (bine, cei, care de-abia de acum încolo o să priviţi la un fumător sunteţi scutiţi de tema asta)?
Aud, văd, citesc, cum? Cum fumează un şarpe?
Şi mai vreau să ştiu ce: ţigări, pipă, trabuc sau poate chiar electronică?

2 comentarii:

madMe spunea...

Ca de obicei, bună întrebare :))) Poate cineva vine chiar cu poze demonstrative :P

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- da, sa imi demonstreze,sa pricep si eu.