duminică, 16 octombrie 2011

Life in pictures

Cu plecare de aici.

9 comentarii:

ganguritu spunea...

Interesanta ideea urmelor de talpi pe asfalt..Am vazut-o si intr-o campanie de marketing.

Doru spunea...

Urme urmând către alte urme ...
Interesantă perspectiva, mulţumesc!

Miriam spunea...

Călătorie plăcută! :) Zi senină! :)

Cris-Mary spunea...

da da .. te urmaresc :)

Max Peter spunea...

Ei... nu îndemna lumea (cu "explimatul liber"), că s-ar putea să o ia de bună! :))

Îmi place ideea, este haioasă!

geanina spunea...

te uramareste:) seara faina!

Diverse spunea...

Interesanta fotografie! :)
Seara buna!

Anonim spunea...

dragut

Fetita Junglei13 spunea...

@rokssana- multumesc
@diverse-asemenea
@geanina-merci la fe,ma urmareste,ma urmareste
@Max Peter- de la cap pleaca toate ;) si am moderare
@Cris- Mary- stiu :D
@miriam- multumesc asemenea
@Doru- urme urmand alte urme...imi place
@ganguritu- si mie mi-a placut de cand le-am vazut prima oara.
@all-pasii te indruma spre Cinematograful Patria din Ploiesti.Pentru mine a insemnat poza altceva,pentru voi ceea ce ati vrut voi.