joi, 27 octombrie 2011

Discuţii

Discuţie între patru vânzătoare, într-un magazin situat ultracentral:
prima- ...şi la mine, când am făcut nunta, în weekend-ul ăla a fost frig şi apoi toată săptămâna a fost frumos şi weekend-ul următor la fel.
a doua - da, dar ea face în Octombrie
a treia - şi săptămâna anterioară?
 prima- a fost frumos... şi eu tot în Octombrie, pe 26, ieri am făcut 20 de ani.
a patra- şi aţi băut şampanie, pentru aşa o zi, ieri? Ca să marcaţi evenimentul.
prima- am băut, pe dracu.
a doua- dar vinete aţi mâncat?
prima- nu....
Şi n-am habar ce a urmat, dar care-i treaba cu vinetele? E vreun ritual ca la aniversarea de douăzeci de ani, să îmbuci vinete?

2 comentarii:

madMe spunea...

Halal conversație :)) Chiar nu am idee ce caută vinetele în contextul respectiv...

Fetita Junglei13 spunea...

madMe- eu nici acum nu m-am lamurit,dar cand am sa mai ajung p-acolo,am sa le intreb