marți, 9 august 2011

Toate postările, începând de Sâmbăta până astăzi inclusiv, au fost programate.Le-am aruncat de-a valma în maxim 10 minute şi-apoi am fugit.
Între timp ce am făcut?!Habar n-am ca să scriu aici, dar sper că nu am întâlnit ursul, sper că nu mi-a fost prădat cortul (acela adevărat, în care am sălăşluit zilele astea).
Cu siguranţă ştiu că am râs.
Atât timp cât muzica a fost lăsată pe mâna mea şi eu înainte să fug, mi-am aruncat ochiul drept (stângul era ocupat cu altceva) asupra lor, sigur printre bătăi au mers Paraziţii, Muzica medievală, Muzica irlandeză, populară, Tudor Gheorghe, Chilian, Phoenix şi alţii de pe la noi şi cred că la un moment dat am reascultat SâFâ, un post de radio, pe care şi data trecută l-am captat undeva, prin Braşov. Bine, în realitate îi zice Soft Fm, dar sună aşa de comic, când spun ei Sâfâ.
Eu nu ştiu ce faceţi voi, în zilele în care ştiţi sigur că o să plecaţi în depărtare, dar sigur nu asta: