sâmbătă, 20 august 2011

O literă

O literă şi totul capătă un alt context.
O literă şi atât, prin lipsa ei, prin adăugare sau înlocuire.
Atât.
Aspacaşul din imagine e nimic pe lângă altele.
-Mănâncă tu micii, insistă o doamnă, într-o zi şi eu dorind să o conving, că nu prea mănânc mici de fel,  i-am zis:
- Nu, mâncaţi dvs, eu nu mănânc muci, îi prefer cruzi. (che schifo, cum ar zice amicul italianizat, reîntors acasă în luna asta, scârbos pe limba lui de la origine)

-Aşa spunea modelatorul tv, zise tata şi se corectă apoi zicând "moderatorul".
Şi îmi trecu imediat prin cap, că nu trebuia să se corecteze, nu, până la urmă avea dreptate, modelatorul, nu moderatorul, că doar îşi modelează şi invitaţii şi spectatorii.
O literă poate schimba multe:
şi asta e doar una dintre literele, care lipseau. Recunosc, nu pot să stau locului pentru mult timp, am prea multă energie, şi-n tren am mâzgălit nişte integrame şi-am încercat să citesc o carte (carte donată cu 20 de minute înainte să ajung în Ploieşti). Cu partea a doua nu prea mi-a reuşit, nu mă puteam concentra, dar i-a reuşit domnului:
Nu, nu ţinea ochelarii pentru fiţe, Soarele chiar nu-i permitea să ţină ochii deschişi.


Niciun comentariu: