duminică, 19 iunie 2011

Premiate sau nu

Nu ştiu dacă am văzut prea multe filme de Oscar.
Nu sunt eu aceea, care ar trebui sa facă un top, dar pentru că aşa a dorit Cristian, mi-am amintit de câteva.
Fantoma mea iubită
Lista lui Schindler
Casabalanca
Tacerea Mieilor (am citit si recitit cartea, apoi de cateva ori)
Naşul
Presupun că se iau în seamă şi filmele, în care s-au primit Oscar-uri, pentru roluri secundare şi-s filme, care n-au luat nicicând un premiu, dar îmi plac de zeci de ori mai mult, decât cele premiate.
P.S- încă n-am avut curiozitatea să văd Avatar-ul.

4 comentarii:

mihaeladr spunea...

Sunt de acord cu tine, sunt unele filme care mi-au placut mult chiar daca nu au luat Oscarul. UIte ca mai e cineva care nu a vazut Avatar, nici eu nu l-am vazut. Am inceput sa-l vad dar m-am lasat pagubasa!

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr- maar ai inceput :)

bibi spunea...

iti recomand Avatar...e si de ras...mie mi-a placut filmul...

iculici spunea...

nici eu nu văzui Avatar :))

:)