duminică, 12 iunie 2011

Pentru iernile geroase

Florile de Mai s-au transformat






8 comentarii:

iculici spunea...

VAAAAII!!!!!!!!!!! mazăre ....
în copilărie mergeam pe câmpul cu mazăre și băgam mazare în noi ca niște nebuni ... avea un gust tare bun :)
chiar acuma într-o zi mi-amintii de câmpurile cu mazăre :)

MAZĂRE=COPILĂRIE

:)
PUP.
CU DRAG,
.

Lillee spunea...

Deja faci provizii? Uite unde era furnicuta... :)

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici-cruda?Eu doar carne :))
@Lillee- era pe asfalt azi :P

iculici spunea...

daaaaaaaaaa ,,, CRUDĂ
mergeam în lan și le căutam pe cele mai "grase" ...
mi-i dor de lanurile cu mazăre, cu floarea soarelui (soreanca), dor de gulii ...
mi-i dor de copilărie :)

:)
PU.
CU DRAG,
.

iculici spunea...

ȘTII CĂ IERI AM AVUT 2 ANI?
și tu și eu.
de când scriem pe aici :)

:)

Lillee spunea...

:)) Iar m-ai inchis.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- cred ca e buna.Da,stiu,asteptam sa vad la tine, ca eu n-am sonor sa pun muzichia,pe care o vreau,pentru asta. >:D<
@Lillee- nuuu, nu-i adevarat,ca nu am zis "verde stop" :)

Diana spunea...

Miroase așa tare a flori de soc pe aici... și eu n-am mai băut socată de vreo 8 ani...