vineri, 17 iunie 2011

O postare fără titlu

Când spuneam asta , acum un an, mirată am fost s-aud din gura unor persoane, că nu-i problema mea, n-am de ce să mă implic (persoane la care nu s-ar fi aşteptat nimeni, niciodată).
Gândeam ca şi acum  "Vezi ceva, reactioneaza. Daca tu taci, el tace, ei tac, intr-o zi s-ar putea sa fie prea tarziu. Asta in cazul, in care, deja nu e." şi-n plus acum, cred că nicio recompensă din lumea asta (detalii aici, aici, aici) n-o s-o mai ajute pe copila aceea.
Peste un an, câţi dintre noi îşi vor mai aminti de ea şi durerea ei? Probabil niciunul, dar ea va încerca să trăiască o viaţă cu acele coşmaruri.
Ne batem cu pumnul în piept că suntem corecţi, suntem buni, suntem bla, bla, bla, dar câţi dintre noi intervin, când văd că se întâmplă ceva nelalocul lui ?
Trăim într-o lume, în care, se pare că, e nevoie de recompense, pentru ca oamenii să reacţioneze.
Secţiile de poliţie se închid, găseşti detalii aici, despre unele, probabil se închid şi la voi altele, precum se va închide şi cea din comuna, unde respir eu mai mult. Comună, în care rar sunt nopţi, când nu se întâmplă ceva suspect. Precum se va închide şi în comuna vecină şi se vor muta la Boldeşti Scăieni. În cât timp vor sosi, dacă eu, la fel ca noaptea trecută, am stat trează până la trei noaptea, datorită zgomotelor, ce le-am auzit în ograda propire? 
Ştiu, o să credeţi că sufăr de ceva la cap, nu vă contrazic, dar ştiu ce am auzit, ce am văzut, ce s-a întâmplat acum câteva zile, la nici 500 de metri, de cortul meu, ştiu locul, unde trăiesc.
Reacţionează, când vezi ceva, chiar dacă nu eşti implicat direct.   

2 comentarii:

Cris-Mary spunea...

Continui sa-ti dau dreptate, nici eu nu pot sta deoparte desi al meu imi spune mereu sa stau pototlita ca intr-o zi mi se poate intampla ceva.Dar daca nu luam atitudine atunci o sa ajungem in pierzanie.

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- viata e rogvaiv si cateodata mai mult "vai",dar de multe ori numai din vina noastra.(imi da o stare de lehamite, cand vad ca acum ia atitudine una dintre persoanele, care mi-a zis anul trecut ca "nu-i problema mea")