duminică, 26 iunie 2011

Când Dorel ocupă funcţii mai înalte

E an preelectoral, e campanie deja fiecare localitate are edili gospodari.
Şi săptămâna trecută, şi-a amintit el, Dorel cel un pic mai înalt (la funcţie mă refer), că-n contractul bla bla încheiat cu firma tot bla bla, sunt incluse şi şanţurile. Cum cele de la vedere sunt deja în lucru sau terminate, hai să umblăm şi pe la şanţurile sinistraţilor .
Şi-a umblat cu un excavator (din motive de eroare umană, filmările le-am şters, a fost prima dată, când am crezut că am descărcat pozele şi am dat delete- şi brunetele pot fi blonde) şi-a rezultat asta:



Aţi înţeles ceva? Nu? Nu-i bai, încerc o traducere, trecem peste faptul că au luat prin extragere de bileţele, precum cartoanele de Bingo, din urne (credem doar), altfel nu se explică de ce un şanţ da, două nu (staţi că acum m-am dumirit, pe partea mea, doar Hope a beneficiat, altfel o haleau şerpii, iar restul suntem rude cu cine nu trebuie şi MIRC e la mijloc, din nefericire- nu că am fi aşteptat noi, să vină ei, dar o să aflaţi de ce trebuia la toţi) şi-ajungem la adâncimea şanţurilor, care după cum sper că aţi văzut din poze e diferită de adâncimea la care sunt situate burlanele.
Ce înseamnă asta? Exact ce s-a demonstrat azi. Apa devine stătătoare, nu curgătoare.


Pentru că niciun om normal, nu se va apuca să-şi strice deja podul făcut, numai pentru a aduce şanţul la nivelul şi stadiul din a doua poză.

Niciun comentariu: