duminică, 19 iunie 2011

Ai zâmbit azi?

Ascult lălăieli în cască, depinde de stare, de locaţie, de ...
Ascult lălăielile doar la o cască, pe rând, ca să pot auzi şi ce se petree-n jurul meu. Unii-mi spun c-aş fi Cristina din melodia Zoiei Alecu, eu zic că doar îi ignor şi mă fac că n-aud.
E relaxantă muzica la cască, dar...
Ai zâmbit azi?
Şi el zâmbea, şi el asculta muzică la căşti, şi-ar fi împlinit azi, 20 de ani, dar într-o seară, pe când traversa calea ferată, după ce s-a asigurat şi-a lăsat să treacă mărfarul, n-a mai auzit şi celălalt tren, asulta muzică la căşti.
Azi pleacă să-şi aniverseze cei 20 de ani, în altă lume.

Un comentariu:

iculici spunea...

probabil într-o lume mai bună, unde plaja are o singură culoare, culoare care i-a plăcut lui mai mult.

și eu mergeam pe drum cu muzicile în urechi, cu sunetul la maxim. m-am mai calmat, că-mi dă erori 'pleierul' și mă enervează ...

PUP.
CU DRAG,
.