marți, 17 mai 2011

Copiii spun lururi doar de ei ştiute şi unii adulţii au raspunsuri adecvate pentru alţii

Două. Două întâmplări reale:

El (6ani): auzi, la ce e bun buricul?
je: ?!?!?! cum adică?
el: adică la ce e bun?
je: păi, uite al meu îmi ţine umbră la cât e de măricel
el: nu dragă, la ce e bun orice buric?
Şi-aici intervine mama puştiului: ţi-aminteşti că ţi-am zis, buricul făcea le..
el:..gătura dintre tine şi mine, dar la ce e bun buricul acum?
Deci, al ce e bun buricul?
Întâmplarea următoare trebuia filmată, dar nu mi-am permis.
O doamnă la 50 de ani (frumoasă femeie, mi-a plăcut mereu de ea), vânzătoare la un magazin general e întrebată, de către un tânăr, în vârstă de 24 de ani, dacă are prezervative.
doamna: da, avem
tânărul: cu aromă de lămâie?
doamna: nu ştiu, nu am folosit aşa ceva, am alte metode, uite-te tu aici
tânărul: de căpşuni, clasice, astea nu ştiu ce sunt, dar lămâie nu găsesc niăieri
partenera lui (16 ani): eu vreau doar cu lămâie
Purcede tânărul la căutări iar, aceleaşi cuvinte, acelaşi rezultat: nu sunt cu lămâie.
tânăra: sigur, sigur?
Doamna: auzi, dragă, eu zic să mergi dincolo să cumperi o lămâie şi mai sugi puţin din lămâie, mai îţi faci treaba cu prezervativul.

Niciun comentariu: