luni, 11 aprilie 2011

Ultima moda, printre bautorii de cafea

In primul rand, adica asta pe care-l scriu acum, va anunt ca am nervisori. Nu la stomac, nu viermisori, ci nervisori, si eu cand am nervisori, nu nervi subliniez, ma transform, rad, cant, mai am putin si-mi scot rochia a buna de la naftalina si banui eu ca o doamna vrea sa fac si spume, dar nici de a naibii nu cedez acum.
Unu roman I: eu sunt singura vinovata, pentru una dintre cauze
Doi roman II: cauzele nervisorilor
- dupa ce am scris miii de cuvinte, dupa ce am descoperit ca partea grava nu e ca am scris miile de cuvinte si zecile de tabeluri intr-un timp record, ci faptul ca recunosc multe dintre simptomele alea. Le recunosc prea bine, chiar, nu doar din amintire, ci imi dau de furca si acum. Nu furca pentru fan si nici furca pentru tors, poate furca telefonului sa fie. S-a dus ideea de inceput, asadara dupa toate cele de mai sus, intr-o fractiune de secunda mi le-a sters cineva. Noroc ca-s prevazatoare si salvez prin mai multe locuri. Cine mi le-a sters? Cui ii foloseau :))
- si stergerea lor s-a adaugat la nervisorii, pe care ii aveam de la spumele anterioare. Ori mi se pregateste ceva, ori eu am ceva la cap (am, mai multe chiar, dar recunosc), ori o fi vreo moda si n-am habar, dar ce credeti ca aveam azi in cana de la serviciu ?
Va rog din suflet, inainte sa continuati si sa vedeti rezultatul, doar ganditi-va o secunda.

Cana arata asa, n-are nimic special, nici macar nu-i de portelan sau cu vreun cristal  renumit. E o cana zgariata, din plastic si-i de la englezi cu primul val de ajutoare (saru'mana Mitica, las' ca trecem noi si peste astea)
DSCN6720
 Si-n interior azi avea:
DSCN6718
 Ho, ca nu-s prafuri pentru mama mare, nici macar pentru tata mare, ci-i dero. D E R O, ca poate nu ati citit bine, dero cu miros de liliac. Habar n-am daca e manual sau automat, habar n-am ce-i cu el acolo, dar de cand nu mi-am vazut cana pana astazi, se pare ca s-au intamplat multe si eu sunt pe langa. Eu as pune niste apa peste, dar nu stiu daca are zahar suficient.
 A ghicit cineva? I-a trecut cuiva prin cap, macar o secunda, ca pot avea asa ceva?

6 comentarii:

Mihaeladm spunea...

nu pot sa cred ! M-am abtinut sa comentez la postarile anterioare, dar zau daca pricep acum - e prostie sau e rautate ?
Spune-mi doar atat, ca sunt curioasa, recunosc : tu i-ai atras atentia cucoanei care e si mama (onorabila, ca orice mama, deh) ca aia e cana ta din care BEI ?
I-ai spus vreodata cat se poate de frumos o chestioara ca asta?

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- nu doar o data. Azi mi-am luat cana acasa, cand am vazut-o eu, doamna onorabila nu mai era acolo.

Lillee spunea...

Asta face intentionat.
Acum, macar acum, promite-mi ca ii faci faza cu sarea de lamaie....sau nuuu, pune-i laxative lichide si blocheaza usa de la baie =))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- obrazul meu a suportat multe,foarte multe,l-a intors si pe celalalt de alte multe ori,dar ieri s-a hotarat sa scape un plic de sare de lamaie la 100 ml de apa.Stiu ca nu-i frumos,stiu ca nu e bine,dar deja a fost prea mult.

Lillee spunea...

Ba nu e urat deloc :) Cum a reactionat? Ce s-a intamplat?

Mihaeladm spunea...

Zisesem ca poate fi proasta sau rea, dar acum ma gandesc ca mai e o pisibilitate : ii lipseste o doaga. Din pacate stiu si vorba aia "cu prostii si nebunii nu te pui!".