sâmbătă, 23 aprilie 2011

Superstiţii 2 în 1

Părerea mea e că nu-s superstiţioasă, dacă aş fi, probabil l-aş vedea pe 13, ca pe ceva malefic.
Tot părerea mea, şi tot despre mine, e că am ceva lipsă pe la mansardă, elefănţeii roz pe cerebel şi Guliveri vâslind pe vasele de sânge, ce-mi alimentează Cerebelul.
De ce?

Motive sunt mii, nu câteva, dar unul dintre ele e faptul că-n fiecare an, în Vinerea Mare, mă spăl pe cap, cu florile aduse de la biserică şi-n fiecare zi de Sfântul Gheorghe, mi-mpodobesc porţile, mai ceva, decât bradul de Crăciun:
DSCN7072
De ce? Nu pentru alungare spiritelor (mă vizitează ei în timpul anului, d-apoi acum) şi a surorii Sfântului Gheorghe, ci pentru că mi-e silă să vopsesc (adevărul e că aşa ştii, unde e un sărbătorit).

2 comentarii:

Mihaeladm spunea...

Nuuu, nu cred ca e superstitie asta. Mi se pare mai degraba un obicei sanatos, asa mi se pare orice ne mentine in apropierea naturii.
Pentru una ca mine care traieste la bloc o infrunzire a casei pare o poveste !

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- uitasem sa spun ca in fiecare dimineata a Pastelui ma spal pe ochi cu aiazma, in care a stat un ou rosu si un ban de argint :))Nu pentru frumusete sau alte cele, ci pentru ca asa mi-a ramas mostenire din batrani.