duminică, 10 aprilie 2011

De la cap pleaca toate

Eu, daca as fi medic oftalmolog sau vreun inventator celebru mi-as stoarce creierii si as inventa ochelarii pentru dragoste, poate doar asa dragostea nu va mai fi oarba.
Nu, n-am baut nimic cu alcool, doar o cafea, avand speranta ca ma va tine treaza, pana termin de scris toata istoria asta a rinichilor si nu, nici vreo muzica de corason n-ascult, ci am numai melodii saltarete in minte (una e aici). Singurele anormalitati, ce ma inconjoara acum, sunt pijamaua roz, halatul roz si restul hainelor roz. Parca as fi Pantera Roz (inca ma intreb: ce naiba o scrie pe fata mea, de mi se fac cadouri d-astea?).

8 comentarii:

Brutacu Hector spunea...

Bre, esti indragostita ! :))))
Las' ca dragostea trece repede . Ceea ce conteaza este ceea ce ramana dupa ce dragostea/indragosteala trece...
Nu?

Brutacu Hector spunea...

...Aaaa si sa nu uit ! Chiar semeni cu Sandy Jonquile . =))

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- aoleuuuu si vai mie, asta insemna? Daca-i asa,e de rau,insemna ca sunt de vreo doi ani si nu imi trece.
Si unde seman cu Sandy Bell?
Sa-ti spun un secret, mi se spunea Sandy Bell candva si chiar unii, dintre cei de atunci, o mai fac si acum.

madMe spunea...

Trăiești într-o lume roz :D E bine :P

Lillee spunea...

:)) Ar fi buna afacerea. Esti geniala.
Dar lasa, cu toate ca dragostea e oarba, exista si un avantaj. Trece repede. Ca apoi se transforma in alte sentimente, e alta poveste, dar ea, dragostea, trece repede :)

Fetita Junglei13 spunea...

madMe- :)) la asta nu ma gandisem
Lillee- da, dar mi-e ca nu-si revin si din orbire in orbire ajung la miopie.E musai sa fac ceva.

Lillee spunea...

Pai pune afacerea pe...lentile :D

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- si adaug si ochelarii contra prostiei.Mi-a venit ideea dupa ce am citit aici http://patriahotilor.blogspot.com/2011/04/war-for-libyan-oil-planned-long-ago-no.html