duminică, 17 aprilie 2011

D-ale mele nelalocul lor

Nu-i musai să vă puneţi întrebări ca şi mine, dar poate cineva găseşte lămuriri.
 Ştiţi ce denumire mi se pare mie ciudată? Şi de foarte multă vreme, dar cum memoria mea lasă de dorit, am uitat să o şi împărtăşesc în online.
Termenul de succesiune. Eu nu ştiu şi nici n-am stat vreodată să analizez cine i-a pus denumirea, dar e când am auzit de asta, gândul mă duce numai la succes şi mi se pare cam nelalocul ei.
Şi ştiţi de ce?
Pentru că succesiunile se deschi prin moarte.
Ştiu că fac legături între cuvinte, care nu au nicio treabă, dar acelaşi gând îmi vine mereu: "de ce i-au zis succesiune? e bucurie că or să capete ceva, după moartea altuia?"

2 comentarii:

madMe spunea...

Bună întrebare, ciudată coincidentă...

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- asa am zis si eu.