joi, 14 aprilie 2011

Al treispelea. Cel nestiut

Magicul numar 12 il stiu multi

Cele 12 semne ale Zodiacului,
cele 12 triburi ale lui Israel,
cele 12 porti ale Raiului mentionate in Revelatii,
cele 12 intrari ale Marii Piramide,
cei 12 apostoli ai doctrinei crestine
cele 12 puncte din masonerie....

dar ceea ce nu vi s-a spus este importanta lui 13.

Fara al 13-lea cei / cele 12 nu au nici o valoare.
Numai al 13-lea pune in valoare pe cei / cele 12.

Al 13-lea,
Cel care uneste
cel care e nenumit
Cel care e nevazut
Cel care e uitat

Cel care e acolo, in centrul tuturor.


sursa mail.

10 comentarii:

iculici spunea...

ieri, pe 13 :), am depus actele pentru viza de flotant :)

:) era o băbuță în fată și când i-a zis omu' ăla din spatele geamului că e 13 și că tre' să vină după acte pe 13mai s-a speriat biata de ea ... "na ... atunci veniți pe 12" :)) eu pe ea n-o auzeam, îl auzeam pe omu' de la ghișeu ... :))
îmi închipui și ce față a făcut băbuța când a auzit că eram pe 13 aprilie ... și ce gânduri i s-au derulat ... :))
biata femeie :)

îl iubesc pe 13 :)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- si eu.Te faci flotant?Adica asta inseamna ca faci flotari? :P

waven spunea...

13 - story of my life :)

Fetita Junglei13 spunea...

@wavwn- merci de popas.Si a mea.

Lillee spunea...

=))))))))) Iculici devine flotant. Acum iti trebuie si viza pentru flotari, huh? ... a dracu' birocratie.

Fetita Junglei13 spunea...

@waven- scuze,mi-era foameeeeee,am mancat o litera.
@Lillee- iculici e ocupata mult,dupa cum se vede,n-are timp de multe.Si mie imi place...cu ce e ocupata.

waven spunea...

@FJ13: stai liniștită că poposesc destul de des pe la tine. doar că eu mi-s mai timid de fel și n-am îndrăznit să mă bag în seamă până acum :)

Lillee spunea...

Acum am aflat si eu cu ce e ocupata :) Si ma bucur pentru ea.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- si eu ;)

Fetita Junglei13 spunea...

@waven- vaiii si eu credeam,ca-s ascunsa bine printre copaci si nu ma vede nimeni.Nici eu nu-s vorbareata.