duminică, 13 martie 2011

Unui prost, sa nu-i ceri ce-i lipseste (2)

Am fost azi...
Am fost ca de obicei, dar m-am intors altfel, decat in celelalte vizite.
 De ce? Pentru ca-n drumul meu, am vazut ce poate omul si inca o data ma gandesc la versurile cantecului "Daca merit-acest nume/ Ce frumos e omul".
Omul poate multe, omul distruge pamantul, omul distruge alte vietati, omul se crede superior, dar de prea multe ori e un nimic
Omul a putut face asta
Picture 2549
Si-apoi, pentru ca am promis ca o duc pe deal, am fost iar, intr-un alt loc, dar nu prea departe de celalalt si:
Picture 2594
Picture 2595
Picture 2575
Picture 2567
 Si-acum o ora, de la mult mai mare distanta, privelistea era asta:
Picture 2567
Intre timp sosisera si pompierii.
Stiti care-i culmea? Ca azi, dupa ce am vazut flacarile am discutat cu doi pompieri aflati in timpul liber, ce mi-au zis asa "lasa, ca se stinge, nu e problema, ajunge la drum". Da?! Si-atunci juramantul depus de ei, pentru cine e?

2 comentarii:

madMe spunea...

Mda , speechless, ce sa mai zici in stiuatii de genul. Frumoasa planeta, pacat ca e locuita de anumite categorii ...

Fetita Junglei13 spunea...

madMe- ma intreb cand or sa ajunga cu focul si pe partea asta, daca se va extinde la case, vor reactiona?