marți, 15 martie 2011

Si asta spune totul

Ce spuneam eu ieri, cand lalaiam despre vecini?
Si despre patania cu energia lui Suez.
 Ce-mi spuse mie tanti de acolo, cand am sunat pentru detalii?
"Daca factura a fost emisa pe 9 Februarie, termenul scadent e pe 9 Martie" si-apoi cand i-am zis de OPC si Posta Romana a schimbat refrenul, mi-a pus cd-ul cu "poate n-au ajuns toate la facturare, nu va enervati acum" (sincer, nu ma enervez, ca fac riduri si am deja mai multe decat prevede legea).
Ce se-ntampla ieri? Nina primii somatie, unii primira cu sold precedent.
Ce se-ntampla azi?
 Primii si eu facturile. Patru, nu doua, ca-s mai slabuta si sa nu ma ia vantul. Nu ma alarmai, stiam ca doua-s platite deja, dar ma-ntrebai "ori sunt nebuna, ori sunt nebuna?"
Ce scrie la data scadenta?
gdf
 Ce scrie pe plic?
Picture 2808
P.S- Primii si Nina facturile. Ambele, pentru care i se emisese somatia ieri.

Niciun comentariu: