duminică, 20 martie 2011

Ori am eu ceva, ori avem noi ceva

Unu: ca urmare a faptului ca ma maca limba candva si nu tacui (uite aici), aparura si reactiile. Unul dintre pompieri ma-njura in gand, cred si imi zambi acru pe mess, iar celalat imi zise, nici mai mult nici mai putin decat "meriti sa fii biciuita". Ahhh, ma speriai atat de tare, incat fu nevoie sa-mi reaminteasca astazi, memoria mea fiind incarcata cu altele. Pe cuvantul tau? N-ai curaj sa juri pe rosu. Nu, pe bune acum, juri? Juri ca... oare cum incepe juramantul ala al vostru. (Te rog, retine, ca nici acum nu ti-am spus numele. Stiu eu, te recunosti tu si... sanatate)

Doi: stiu ca am mai scris asta, dar minunate si intortocheate sunt caile internetului. Sa luam un exemplu, una persoana cu imaginatie foarte bogata se apuca intr-o zi sau intr-o seara (care face parte tot dintr-o zi), sa spuna lumii intregi, despre afinitatile ei sexuale. Lumea, curioasa si atrasa de lucruri iesite din tipare, se aduna buluc si lectura. Mai apoi, persoana foarte bogata incepu sa ceara schimb de link-uri, lumea la fel de curioasa ii satisfacu si acest moft. Si ca bomboana de pe coliva, cireasa de pe tort, mot de rahat sau ce vreti voi, dadu si un interviu din postura de persoana speciala, interviu ce aparu si prin presa aia (conform spuselor dansei), de se ocupa cu divorturile, impacarile, nasterille, negii, ridurile vedeatelor de la noi si iar crezu poporul, de parca a fost discursul vreunui candidat la presedentie. Ce ma-ntreb eu acum, si nu doar eu, ci si amicii ei reali, nu virtuali, cum naiba spui ca "Daca mi-as dori sa oficializez relatia.... As raspunde ca da, la un moment dat mi-ar placea s-o fac si pe asta." si-apoi sa anunti cu surle si trambite ca te mariti, cu un barbat. Ori suntem noi nebuni, ori lesbianism inseamna altceva, decat stim noi. Si totusi, inclin sa cred ca unii, pentru tarfic, ar face orice.

2 comentarii:

Lillee spunea...

Cred ca stiu la cine te referi .

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- corect ;)