vineri, 25 martie 2011

Niste poze

Noroc cu oamenii mai tineri, c-asa umblu si eu la memorie.
Vazui Am vazut (trebuie sa invat sa nu mai scriu ca o olteanca, mai ales ca nu stiu de unde mi se trage) la Lillee ceva si dintr-o data, mi-a revenit memoria:

Picture 2371
Nu era camera in ceata, era geamul autobuzului murdar, pentru ca poza facuta in iarna cu iculici e doar pe jumatate.
Picture 494
 Ori e cea mai delicioasa mancare, ori Meniul si-a schimbat definitia, pe care o stiam eu.
Picture 505
Asta n-are nicio legatura cu celelalte, dar traim intr-o lume in care, pana si alarmele sunt asigurate.
Stiu ca pozele trebuiau puse de multa vreme, dar tineti cont, am niste poze cu niste chitante de la o banca, din Iunie 2010 si poate pana se face anul le si postez cu detalii.

3 comentarii:

Lillee spunea...

Poate vroiau sa spuna: ne castigam painea din scoala de soferi :))

Meniul ala este probabil nou...o fi bun? :))

Alarma...fara cuvinte. Romania... te iubesc!!! :P

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- la cum se scumpeste painea, cred ca nici de acolo.Poza Meniului cred ca am facut-o la vreo saptamana dupa revelion sau doua si d-aia mi s-a parut si mai amuzanta.

Alle. spunea...

hahaha
Chiar sunt amuzante...Tare imi plac pozele de genul "epic fail". Si eu caut sa surprind prostia, neatentia si nebunia in imagini.