sâmbătă, 19 martie 2011

Nenea, tanti, fie-va mila

Eu stiam ca Mos Craciun n-o sa ma bage in seama, dar am incercat.
Azi, vazui pe la vreo 17, ca-ncearca Blondul sa-mi zambeasca, dar nicio sansa nici cu el.
Asa ca rogu-va, daca locuiti intr-o localitate cu cer senin si sunteti de acord, am sa va achit eu factura la electricitate, numai sa-mi lasati web-ul deschis catre Luna.
Si daca n-aveti chef de asta, macar sa va cumpar acumulatori la aparatele filmatoare si sa urmaresc si eu maine pe vreun blog.
Se poate?

2 comentarii:

mihaeladr spunea...

La noi e innorat si nu se vede nic'. Daca afli pe ce blog se poate vedea in reluare da sfoara in tara!!!

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr-cu cea mai mare placere.Momentan si la noi e nor,singura Luna, pe care o vad e cea de pe monitorul meu.