marți, 8 martie 2011

Martie...opt

N-am nevoie de o zi speciala pentru a ma simti femeie, precum n-am nevoie de o zi speciala, pentru a ma simti iubita. N-am nevoie de o "bauta" (de multe ori mult peste masura) cu fetele, femeile, pentru a sarbatori o zi, ce pentru mine si multi altii a fost si va ramane ca Ziua Mamei.
Cu siguranta, greu le vine mamelor, ce nu sunt langa copiii  lor acum si copiiilor, ce asteptau cu atata nerabdare ziua de astazi.Pentru o mama, ce n-a dat nastere copilului de mai jos, dar care este MAMA, o poezie:

Pentru mama, pentru bunica cul, pentru femeia optimista, pentru mama ta, pentru mama lui, sanatate 

Tudor Gheorghe-Mama coace paine
 
 

5 comentarii:

Lillee spunea...

Multumri.
La Multi Ani si tie, mamei tale, bunicii cul s tuturor femeilor din viata ta :*

OPINIA FAGARASEANA spunea...

Un zambet si-o floare.

iculici spunea...

m-am gândit că Ioanee e la tine.
multă sănătate 'mamei' Ioanei. să-i transmiți că e în gândurile mele, mă rog să se facă bine repede.

LA MULȚI ANI!

PUP.
CU DRAG,
.

madMe spunea...

Pentru toate mamele, actuale sau in devenire sau cu planuri de a deveni vreodata mame :D

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- sa fii sanatoasa! >:D<
@iculici- viata e rogvaiv sau e o plaja, nu? Sa fiti sanatoase!
@madMe- pentru toata lumea :)
@Opinia Fagaraseana- un zambet, o floare, o raza de Soare.Merci de popas.