joi, 31 martie 2011

Imbatranire versus inaintarea in varsta

Eu, cand lucram in ombilicul orasului si priveam bulevardul pana la Sud, aveam un super sef. Fost copil de bani gata (nu ca cel din viziunea mea cu "gata banii,s-au terminat), devenit intre timp ditamai maturul si zau, daca omul acela si-ar face intr-o zi vreo firma de maturatori, tot as colabora cu el. De ce? Pentru ca a fost om si pentru ca nu simteai ca esti la serviciu. Plus ca n-avea nicio figura a omului de bani de-a gata (i-as putea numara pe degetele de la o mana, pe oamenii astia cu bani, care n-au figuri).
Eu sunt eu, ca doar n-oi fi altcineva si m-am gandit saptamana trecuta, sa-i trimit un mesaj cu sanatate pentru mama lui (pe care o cunosc inainte sa-l cunosc pe dansul si care-i o DOAMNA). Bun, puteam sa-i trimit mesajul direct doamnei, ca doar ziua dansei era, dar eu sunt eu.
Raspunsul l-am primit la vreo doua zile si fiind la serviciu, m-am gandit c-am sa-i raspund de acasa, dar au mai trecut vreo doua zile pana am facut-o. Si cum vedeam ca din parcarea, din fata, lipsea mereu o supermasina (o Lada veche si aurie), m-am interesat si de soarta ei, ca scuza de final am folosit "imbatranesc si uit". Mi-a scris omul vreo doua litere, i-am mai scris si eu vreo trei (na, femeile lalaie mai mult, decat masculii), ca la vreo cateva ore, dupa ce ne-am potolit cu glumele, sa primesc urmatorul mesaj "auzi, daca tu imbatranesti, eu ce fac?" (omul fiind mai mare decat mine cu un an si opt luni) si i-am raspuns "inaintezi in varsta".
Eeee, numai eu puteam gandi asa, daca esti mai tanar, imbatranesti, daca esti mai batran, inaintezi in varsta.

Niciun comentariu: