vineri, 11 martie 2011

Bancul de Vineri

Un barbat scapa din inchisoarea unde a fost inchis 15 ani. Intra intr-o casa sa caute bani si arme dar gaseste un tanar cuplu in pat in mijlocul actului sexual. 
Il leaga pe sot de un scaun apoi pe sotie de pat. Se urca pe sotie, o saruta pe gat si pleaca in baie. 

In timp ce el este acolo sotul i zice sotiei: Asculta-ma. Tipul ala este un detinut, uita-te la hainele lui! Probabil a petrecut mult timp in inchisoare si nu a vazut o femeie de multi ani. Am vazut cum te-a sarutat pe gat. Daca vrea, nu te opune, fa ce iti zice. Probabil este foarte periculos tipul. Daca se infurie ne omoara.Sa fii tare iubito. Te iubesc. 
Sotia raspunde: Nu ma saruta pe gat. Imi soptea la ureche. Mi-a spus ca e gay, te crede frumos si m-a intrebat daca avem vaselina. I-am zis ca e in baie. Sa fii tare iubitule. Si eu te iubesc.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Any hole is a goal :))

Lillee spunea...

:))) dragoste adevarata !

Fetita Junglei13 spunea...

@all-am auzit unul astazi si mai si.Am ras vreo zece minute, dar pana Vineri nu zic nimic.