joi, 10 februarie 2011

Ultima moda

Si-atunci, cand am pierdut acele poze, aveam multe poznase. Nu-i bai, se refac, asa am zis de atunci, desi ma gandeam cateodata la una dintre poze, o pereche de picioare, incaltate cu o pereche de sosete de lana, intr-o pereche de papuci de vara. Ii spusesem deja posesorului "daca ai fi avut si papuci tanga, ar fi fost si mai si".
Rezultatul nu s-a lasat asteptat, desi posesorul e altul, om trecut de 60 de ani:
Picture 1983
Stiu ca nu va interesa, dar eu m-am amuzat, mai ales ca, abia azi, in a treia zi, am reusit sa-i fac poza.

6 comentarii:

iculici spunea...

sigur e nea pastile :)

NEA PASTILE, CE MAI FACETI DUMNEAVOASTRA ... ASA, DE OBICEI?
va saluta iculici-ul nebunel :)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- tata?!?!?!Rapsuns gresit,pe tata niciodata n-ai sa-l vezi cu asemenea papuci :))E un nene,ce are vreo 68 de ani, un terminat de bautura,dar cu o gagica,de salivez eu dupa ea.Tata e supus la alte perversiuni,perversiuni deluresti,am sa revin cu detalii :)
TE PUP

iculici spunea...

vaaaaai, ma ierti.
nu stiu ce mi-a venit sa ma ganesc la nea pastile ...
de fapt, stiu : mi-i dor de voi :)

PUP.
CU DRAG,
.

Lillee spunea...

Ai sa razi poate dar si eu obisnuiesc sa port prin casa papuci tanga ( tare m-ai amuzat cu acest cuvant ) si sosete ( nu de lana, ce-i drept ).
De ce? Pentru ca-s rea de frig si mi-e lene sa caut cealalta pereche de papuci :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- ai sa razi tu.Cateodata vara ma dor calcaiele si cand am treba prin curte si port papuci iau si sosete.Tadammm,sosetele cu degete si papucii tanga sunt o combinatie perfecta.Papuci tanga le-am zis eu :))
@licurici- ca asa-ti zise cineva, si nouaaaaaaaaaaaaaaaa >:D<

Lillee spunea...

Acum ma simt mai bine stiind ca nu sunt singura :))) Te pup.